Learning Reiki

ریکی کیسے سیکھی جا سکتی ہے؟

ریکی سیکھنا بہت آسان ہے۔ اس میں اگر کچھ مشکل ہے تو صرف سیکھنے کا فیصلہ کرنے کی ہے۔ بعض لوگ اس شش و پنج میں رہتے ہیں کہ سیکھیں یا نہ سیکھیں اور اگر سیکھنا بھی چاہیں تو وقت نہیں نکال پاتے۔ جب میں نے ریکی سیکھی تھی تو یہ لفظ سال 2001 میں پہلی بار سننے کے بعد سیکھنے کا فیصلہ کرنے میں مجھے صرف دس منٹ لگے تھے۔ اگلے روز ریکی ٹیچر سے وقت لیا جو تین روز بعد کا ملا۔ تین روز بعد میں ریکی کا پہلا درجہ سیکھ چکا تھا۔

یہ دُنیا کا واحد طریقہ علاج ہے جو ہر کوئی آسانی سے اور فوری طور پر سیکھ سکتا ہے۔ اس کے لئے نہ تو عمر کی پابندی ہے اور نہ ہی بہت تعلیم یافتہ یا روحانی ہونا ضروری نہیں ہے۔ بنیادی تعلیم اور عام فہم و فراست کافی ہوتی ہے۔ چونکہ ریکی کی توانائی ہر انسان میں پیدائشی موجود ہوتی ہے جسے صرف متحرک کرنے کی ضرورت ہو تی ہے اس لئے عملی طور پر ہر مرد یا عورت عمر کے کسی بھی حصّے میں سیکھ سکتا ہے۔ توانائی کو متحرک کرنے کا عمل ریکی ٹیچر کرتا ہے جس کے مکمل ہوتے ہی طالب علم میں ریکی سے علاج کرنے کی صلاحیت منتقل ہو جاتی ہے۔ اس عمل کو ریکی کی اصطلاح میں اٹیونمنٹ کہتے ہیں۔

ریکی کی تربیت کے تین سے چار درجے یا مراحل ہوتے ہیں۔ ہر درجے کے لئے زندگی میں صرف ایک بار اٹیونمنٹ کے ذریعے یہ ابلیت حاصل کرنی ہوتی ہے جو ساری زندگی قائم رہتی ہے۔

اگر آپ ریکی سیکھنا چاہیں تو میری باقائدہ کلاس میں آ سکتے ہیں۔ کلاس کا پورگرام مرکزی ویب سائٹ پر دیکھا جا سکتا ہے۔ اگر کسی باقاعدہ کلاس کا پروگرام نہ دیا گیا ہو تو انفرادی طور پر سیکھنے کے لئے رابطہ کر سکتے ہیں۔

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Popular Posts